שאלות תשובות 

תהליך הרכישה

 

כיצד מבצעים הזמנה באתר?

הרכישה באתר נוחה ופשוטה. בכל עמוד פריט שאליו תיכנסו תוכלו לבחור את המידה המבוקשת ולהקליק על אייקון רכישה. הפריט שבחרתם יתווסף מיד לסל הקניות. בלחיצה על האייקון סל הקניות מצד ימין למעלה תוכלו לראות את כל הפריטים שהוספתם לסל הקניות. לאחר שסיימתם ואתם מוכנים לעבור לתהליך הרכישה, תוכלו להקליק על אייקון בצע הזמנה ולבצע את הרכישה.

 

האם עלי להירשם לאתר על מנת לבצע רכישה?

ניתן לבצע רכישה באתר בשתי דרכים. ניתן לפתוח חשבון אישי על ידי הזנת פרטים אישיים. כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על אייקון כניסה הממוקם בחלק העליון מצד ימין של העמוד ולבחור באופציית ההרשמה. לאחר הזנת הפרטים האישיים יפתח עבורכם חשבון. פתיחת חשבון אישי באתר תאפשר לכם לרכוש בעתיד באופן פשוט ומהיר כמשתמש רשום במערכת. אם אינכם מעוניינים לפתוח חשבון אישי, ניתן לבצע רכישה בתור משתמש אורח. לאחר שבחרתם בפריט הרצוי, כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל ופרטיכם האישיים לא ישמרו במערכת.

 

כיצד אדע אם הפריט קיים במלאי וזמין לרכישה באתר?

הפריטים המופיעים באתר זמינים למכירה. בעמוד הפריט תוכלו להקליק על אייקון בחירת מידה והמידות הזמינות באתר עבור הפריט המבוקש יוצגו. במידה ואזלו כל מידות הפריט מהמלאי, אייקוןSOLD OUTיופיע מתחת לתמונה בעמוד הראשי.

 

האם אוכל להזמין פריט שאזל מהמלאי או פריט שאינו נמכר באתר?

נשמח לבדוק עבורכם אפשרות לרכישת פריטים בהזמנה אישיתוכן פריטים שאזלו מהמלאי. תוכלו לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 03-7587988 לקבלת מידע נוסף.

 

כיצד אדע שההזמנה הושלמה ואושרה?

מיד בסיום ביצוע ההזמנה ישלח אליכם דוא"ל המאשר את קליטת ההזמנה ובו יופיע סיכום ההזמנה: מספר ההזמנה, פרטי המשלוח ופרטי החשבונית.

במידה ולא הגיע הדוא"ל, אנא פנו אל שירות הלקוחות בטלפון 03-7587988 והנושא ייבדק.

 

האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית?

כמובן. ניתן לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 03-7587988 ונשמח לסייע ברכישה טלפונית.

 

מהו? Wish List

ה-Wish List מאפשר לכם ליצור רשימה של פריטים שאהבתם. תוכלו לשתף אותם עם חברים ולחזור ולרכוש אותם במועד הנוח עבורכם.

 

 

 

כיצד אוכל לראות את ההזמנות שלי?

על מנת לראות את ההזמנות שביצעתם יש להתחבר אל החשבון האישי שלכם. הקליקו על אייקון כניסה הממוקם בחלק העליון מצד ימין של העמוד ולהקליק שוב על אייקון My Orders.

בעמוד זה תוכלו לצפות בהיסטוריית ההזמנות שביצעתם באתר.

 

כיצד אוכל לשנות את פרטיי האישיים?

על מנת לשנות את פרטי שם משתמש, סיסמא, דוא"ל או מספר טלפון יש להקליק על אייקון כניסה הממוקם בחלק העליון מצד ימין של העמוד ולהקליק שוב על אייקון Account Detailsולבצע את השינויים בהתאם.

 

מהו My Wardrobe ?

בעמוד זה תוכלו לצפות בכל הפריטים שרכשתם באתר.

ניתן להציג את הפריטים לפי הקטגוריות השונות ובכך לצפות בהם באופן מסודר.

על מנת להיכנס לעמוד זה יש להקליק על אייקון כניסה הממוקם בחלק העליון מצד ימין של העמוד ולהקליק שוב על אייקוןWardrobe My .

 

 

תשלומים

 

כיצד ניתן לשלם באתר?

ניתן לשלם בכרטיסי אשראי מסוג ויזה כאל, ויזה לאומי, מאסטרכארד, ישראכרט ואמריקן אקספרס. באמצעות גיפט קארד FILA ובאמצעות Pay Pal.

תוכלו לפצל את החשבון לעד ל-5 תשלומים ללא ריבית.

 

האם ניתן לפצל התשלום למספר כרטיסי אשראי שונים?

כמובן. בעמוד התשלום תוכלו לפצל את התשלום לשני כרטיסים אשראי שונים. עליכם להקליד את הסכום שתרצו לשלם בכרטיס האשראי הראשון ולמלא את פרטי האשראי. לאחר שיתקבל אישור מחברת האשראי יופיע הסכום הנותר לתשלום. הזינו את פרטי כרטיס האשראי השני והמתינו לאישור. בכל שלב בתהליך תוכלו להקליק על אייקוןפיצול אמצעי תשלום וייפתח חלון המסביר ומפרט את התהליך.

 

 

 

 

משלוחים 

האם עלי לשלם עבור המשלוח?

הזמנה מעל ל200 ₪ תשלח ללא דמי משלוח. כל הזמנה ממתחת ל200 ₪ תחויב בסכום של 29 ₪.

 

כיצד אדע מתי צפויה להגיע ההזמנה?

הזמנות צפויות להגיע בטווח של עד שלושה ימי עסקים. שליח מטעם חברת השליחויות ייצור איתכם קשר לתיאום הגעה.

 

בצעתי הזמנה, כיצד אוכל לשנות את מועד המשלוח?

תוכלו לבצע שינוי במועד המשלוח על ידי יצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות בטלפון 03-7587988.

 

החלפות וביטולים

 

קיבלתי את הפריט שהזמנתי, האם ניתן להחליפו?

ניתן להחליף פריטים בתוך 14 ימים מיום קבלת ההזמנה, ובתנאי שהפריטים באריזתם המקורית, והתווית צמודה אליהם.

ניתן לתאם איסוף באמצעות שליח. הזמנה אשר נעשתה מעל סכום של 200 ₪ לא תחויב בגין תשלום החזרה. הזמנה בסכום אשר נמוך מ-200 ₪ תחויב ב-29 ₪ להחזרה.

תוכלו לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 03-7587988 ונשמח לעזור לכם.

 

האם ניתן להחזיר את הפריט ולקבל זיכוי עבורו?

ניתן לתאם איסוף באמצעות שליח. הזמנה אשר נעשתה מעל סכום של 200 ₪ לא תחויב בגין תשלום החזרה. הזמנה בסכום אשר נמוך מ-200 ₪ תחויב ב-29 ₪ להחזרה.

תוכלו לקבל זיכוי עבור הפריט שתרצו להחזיר וזאת בתוך 14 יום ממועד קבלת ההזמנה ובתנאי שהפריטים באריזתם המקורית והתווית צמודה אליהם.

הזיכוי יתקבל לאחר שהחבילה תיאסף באמצעות שליח. עבור הפריטים שהחוזרו תקבלו כרטיס גיפט קארד בשווי הפריט.

עליכם לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 03-7587988 על מנת לתאם שליחות.

את כרטיס הגיפט קארד ניתן לממש ברכישה באתר.

 

האם אוכל לבטל את ההזמנה לפני שסופקה?

ניתן לבטל את ההזמנה – כולה או חלקה, באמצעות פנייה לשירות הלקוחות בטלפון

03-7587988.

 

האם ניתן לבטל את ההזמנה לאחר שקבלתי אותה?

ניתן לבטל הזמנה בתוך 14 יום ממועד האספקה, באמצעות פנייה לשירות הלקוחות.

את החבילה ניתן להחזיר על ידי תיאום איסוף באמצעות שליח ע"י פנייה לשירות הלקוחות 
בטלפון 03-7587988
. על פי תקנות משרד הבריאות הלבשה תחתונה אינה ניתנת להחזרה ו/או החלפה.

 

 

האם האתר מאובטח ובטוח לקנייה?

כן, תוכלו להיות בטוחים כי פרטיכם האישיים לרבות פרטי כרטיס האשראי, מאובטחים ולא ניתן יהיה לעשות בהם כל שימוש שאינו לצורך תשלום עבור הזמנתכם. כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן לפי תקן PCI. אנו נעזרים באמצעי אבטחה טכנולוגיים וארגוניים מתקדמים כדי לאבטח את האתר, את התקשורת דרכו ואת המידע המתקבל בו.

שירות הלקוחות שלנו ישמח לייעץ, לסייע ולענות על כל שאלה.

ניתן לפנות אלינו בטלפון 03-7587988 ולכתובת המייל שלנו  [email protected]

לחצו כאן לצפייה בתקנון הרכישה באתר